2015

13 januari 2015 - Graz, Oostenrijk

Het is weer even geleden, kerst en oud en nieuw zijn weer voorbij en we zitten alweer halverwege januari!

Kerst en oud en nieuw waren super!

Jiska is langsgekomen met kerst en we hebben heerlijk gewandelend, indoor geklommen en geboulderd, een dagje een piste gepakt en een dag fietsen gehuurdJ Kerstavond hebben we doorgebracht met Erasmusstudenten, met wie ik nu nog steeds van alles onderneemJ (filmavond, feestjes, koffie drinken )

Met oud en nieuw heb ik Melissa en family opgezocht in Tirol, waar ik heerlijk drie dagen heb kunnen snowboarden en eten tot ik er bij neerviel! Er was namelijk een 6 gangen diner op oudjaarsdag, om 12 een wild zwijn, op nieuwjaarsdag een 4 gangen en elke ochtend een ontbijtbuffetJ Gelukkig konden we elke dag vol op snowboarden, was de sneeuw best prima en hadden we zon tot eind van de middag. Daarna was de piste wat moeilijker te zien vanwege de mist. Maarr.. zoals een blinde man mij in de lift vertelde: Ik ben niet bang, want ik zie niet hoe stijl het is;)

Na deze geweldige 3 dagen kreeg ik de te pakken en heb ik Marielle opgezocht in Innsbruck vanwaar ook skigebieden zijn. Nog twee dagen extra kunnen boarden, bijkletsen en relaxen en daarna weer met de trein naar huis (6 uur-.-).

Op mijn stage krijg ik steeds eigen cliënten en mag ik steeds meer behandelen, wat erg fijn is. Anamneses afleggen lukt me redelijk, maar de antwoorden snappen.. Dat blijft toch wel een probleem. Gelukkig kan Frans nederlands, zijn de mensen vriendelijk en geduldig en vinden ze het niet erg om het 3x te moeten herhalenJ

Veel succes met de storm in nederland! Hier is de temperatuur boven nul, schijnt de zon.. maar hopelijk komen de voorspellingen uit en is er zaterdag sneeuw.

1. Paul:
    13 januari 2015
    Dat zou dan een mooi verjaarscadeau voor je zijn......
  2. Margret haring:
    13 januari 2015
    Lieve SAbrina,
    Bedankt voor je reis verhaal, heel fijn dat je leuke kerstdaagen en een goed 2015 lekker gegeten en gedronken.
    Wij waren blij om weer iets van je te horen.
    Het zal leuk zijn als er. Daar in Graz ook sneeuw is dan kun je lekker snobborden.
    Wij zijn trots op je zo als je werk enz.
    Graag tot het volgende verhaal, heel veel liefs en een dikke kus opa en oma.
  3. Dorien van den Berg:
    15 januari 2015
    Klinkt als een FEEST allemaal Sabrina! Geniet ervan :-)
  4. Margret haring:
    21 maart 2015
    Lieve Sabrina,
    Heel erg bedankt wewaren verrast dat we een kaart van jouw.
    Nog even en dan is je stage weer voorbij en ben je weer in nederland.
    We waren gisteren op Maarten zijn verjaardag was weer erg gezellig.
    Heb natuurlijk je ouders gesproken en gehoord dat je 2de paasdag weer naar huis gaat.
    Iedergeval nog een fijne week met de stage en ook nog fijne dagen in de sneeuw en in frankrijk met klimmen.
    Heel veel liefs van opa en oma en een kus. Xxxxxxx